Subject: FW: Planeerimisseaduse ja ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse muutmise seadus
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 11:24:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit esitab arvamuse.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon

 <https://www.innotrepp.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 11:27 AM
To: MTÜ Eesti Planeerijate Ühing <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Keskkonnamõju Hindajate Ühing <[email-masked]>; Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Maastikuarhitektide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Omanike Keskliit <[email-masked]>; Eesti 
Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked]>; Võru Linnavalitsus 
<[email-masked]>
Subject: Planeerimisseaduse ja ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse 
rakendamise seaduse muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Planeerimisseaduse ja ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse 
rakendamise seaduse muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 10.03.2025

Registreerimise number: 2-2/1116-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee